Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Λαχανί

Σαν πρώτο χρώμα στην πρώτη φορά που γράφω στο blog μου επέλεξα το λαχανί!Ένα χρώμα φωτεινό έντονο που όμως βγάζει μια ζεστασιά σε ηρεμεί και σε ξεκουράζει!Αυτό το χρώμα έχει το παλιό μου δωμάτιο από το οποίο και σας γράφω τώρα και στο οποίο βρέθηκα μετά από καιρό για περιορισμένες εμφανίσεις στην πρωτεύουσα!Το λαχανί με βοήθησε στη μετάβαση από τη μία σχολή στην άλλη ... και βρέθηκα στην συμπρωτεύουσα να σπουδάζω αυτό που πραγματικά ήθελα και αποζητούσα.Εκεί το διαδέχτηκαν άλλα πολύ όμορφα χρώματα σε νέους τοίχους στο δικό μου πια σπίτι για τα οποία θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...

Προς το παρόν καλώς σας βρήκα
κ ελπίζω στη μαυρίλα που ζούμε
να σας κάνω κ εσάς έστω και λίγο
πολύχρωμους & εντοιχισμένους.
Κ να βρείτε κ εσείς το δικό σας
φωτεινό χρώμα στη ζωή όπως
βρήκα κ εγώ το δικό μου ΓΑΛΑΖΙΟ!!!

1 σχόλιο:

Σκορπινα είπε...

Ζουζουνάκι...Πολύ με συγκίνησες!!
Άντε καλωσήρθες!!

Μάκια!