Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Song of the Week: Μιχάλης Χατζηγιάννης "Η αγάπη που μένει..."


Αυτή τη βδομάδα αναμφίβολα όλοι τραγουδάμε το νέο τραγούδι του Μιχάλη

σε στίχους Νίκου Μωραϊτη από το νέο σήριαλ του Mega "Η πολυκατοικία" αφενός γιατι το σίριαλ κυμαίνεται απο 38-46% θεαματικότητα άρα το βλέπουν και οι πέτρες και αφετέρου γιατί το τραγούδι είναι μαγικό γλυκό και θυμίζει παλιό Χατζηγιάννη στην Π.Ο. εποχή του(και όποιος κατάλαβε κατάλαβε...) υπέροχοι στίχοι...διαβάστε τους και ακούστε το δίπλα στο βιντεάκι Νο3 από το You tube...


Ένα σπίτι κάτω

Ένα σπίτι πάνω

Ένα σπίτι δίπλα και στη μέση εγώ

Όλο λέω τι κάνω

Όλο λέω πού ήρθα

Όλο λέω θα φύγω

κ όλο μένω εδώ

Το χω αποφασίσει

θα μετακομίσω

μα μου λένε οι τοίχοι τι θα βρεις αλλού?

Η ζωή τ'ανθρώπου δε γυρίζει πίσω

εδώ πέρα ζούμε ότι ζεί παντού


Πες μου η αγάπη που μένει

σε ποιόν όροφο μένει

αν τα βράδια κοιμάται

ή αν με περιμένει

Σ'ένα παράθυρο είδα

μια σκιά αναμένει

κ η καρδιά μου απ'τη σκάλα να σε βρει ανεβαίνει...


Απ'τον ένα τοιχό λένε ησυχία

απ'τον άλλο τοίχο στήνουνε καβγά

Ο ένας θα καλέσω την αστυνομία

"Έχω ιδιοκτησία" ο άλλος απαντά

Κ απ'τον τρίτο τοίχο η διπλανή κυρία

έχει ανοίξει μάτι έχει στήσει αυτί

Κ είναι κ δική της του άλλου η ιστορία

τι έχει στο κρεββάτι τι έχει στη ζωή.....

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ton exo varethei ...... mpori n avgali en atragoudi gia to cd kai gia to radiofono? pou na min exisxesi me tileorasi diafimisi ktl ktl ? aman pia exi katandizi aidia aftos o anthropos pali ah kyperos htan xorismenh sta 2 h misi htan kipriakh kai h misi ta katexomena tourkikh twra einai sta tria kurpiakh , tourkikh kai to upolipo tou xatzigiani .... imarton !!!!

Hide In My Suitcase είπε...

Εμένα, πάλι, δε μου αρέσει, δε μου θυμίζει την Π.Ο. εποχή (πόσω μάλλον την εποχή της Παράξενης Γιορτής...), αλλά ίσα ίσα που είναι 100% αντιπροσωπευτικό της Μ.Ο. εποχής, όπου για την πλάκα του γράφει ένα κατά παραγγελία σουξέ και όλοι το αποθεώνουν, ενώ αν το έλεγε κάποιος άλλος και δεν ακουγόταν σε διαφήμιση/σήριαλ κτλ δε θα είχε ανάλογη τύχη.